Jesteś w:    Firmy Budowlane.pl   /   Przetargi budowlane   /   Roboty budowlane   /   Rewitalizacji boisk przyszkolnych w Gminie Dębno
Rewitalizacji boisk przyszkolnych w Gminie Dębno
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dębno
woj. małopolskie


Dane kontaktowe do ofertenta dostępne po zalogowaniu w serwisie.
Nie masz konta? Zarejestruj się bezpłatnie »



Adres strony internetowej (URL):

Adres profilu nabywcy:

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJąCEGO:

Administracja samorządowa


I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:

Elektronicznie: Nie

adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie

Inny sposób:


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak

Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Dębno lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacji boisk przyszkolnych w Gminie Dębno

Numer referencyjny: RWI.271.15.2017.AL

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części


Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 4

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont 4 boisk wielofunkcyjnych wraz z zagospodarowaniem terenu, zlokalizowanych przy 4 Publicznych Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Dębno tj. przy Publicznej Szkole Podstawowej w Woli Dębińskiej, Publicznej Szkole Podstawowej w Niedźwiedzy, Publicznej Szkole Podstawowej w Łoniowej oraz Publicznej Szkole Podstawowej w Jaworsku. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe, 2) Przygotowanie nawierzchni oraz wykonanie nawierzchni poliuretanowej, 3) Dostawa oraz montaż wyposażenie sportowego ( boisko do koszykówki polowej mocowanej w tulejach, boisko do siatkówki polowej aluminiowej, boisko do tenisa ziemnego, boisko do piłki ręcznej ), 4) Wykonanie siatki ochronnej na boiska / piłkochwyty /, 5) Wykonanie ogrodzenia z siatki, 6) Ułożenie drenażu. 3. Szczegółowy podział części zamówienia oraz ich zakresu robót, opisano w rozdz. III.B. Szczegółowy zakres oraz opis robót stanowią załączniki nr11, 12 oraz 13 do niniejszej SIWZ. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazuje się dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń niż wskazane w w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji projektowej ma obowiązek wskazać, jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość i parametry materiałów, wyrobów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Ciężar wskazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy. 4. Zamawiający informuje, iż zadanie jest współfinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności jako a) operatorzy maszyn budowlanych ( odnośnie części nr 1, 2, 3, 4 zamówienia); robotnicy budowlani w szczególności b) betoniarze( odnośnie części nr 1, 2, 3, 4 zamówienia) c) brukarze( odnośnie części nr 1, 2, 3, 4 zamówienia) d) malarze (odnośnie części nr 2,3 zamówienia) e) monterzy urządzeń konstrukcji metalowych ( odnośnie części nr 2,3 zamówienia) na przedmiotowej inwestycji w okresie trwania umowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). a) Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności będzie polegało na : 1) Na etapie składania ofert -€“ Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią załącznik nr 1 do SIWZ tj. formularz oferty. 2) Na etapie po zawarciu umowy oraz jej realizacji dla udokumentowania zatrudnienia wskazanych wyżej osób na podstawie umowy o pracę wykonawca (podwykonawca) w terminie 7 dni od zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem czynności jakie będą one wykonywać w formie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę lub osobę umocowaną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenie zgodności informacji przekazanych w oświadczeniu ze stanem rzeczywistym zastanym na placu budowy i w tym zakresie żądać od Wykonawcy (podwykonawcy) stosownych wyjaśnień oraz dokumentów. W przypadku nienależytego wykonania niniejszego obowiązku określonego w punkcie powyżej, Zamawiający nałoży na Wykonawcę obowiązek zapłaty kary umownej określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Wykonawca w terminie do 5 dni od podpisania umowy na przedmiotowe zadanie przekaże Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót z uwzględnieniem terminów wykonania etapów określonych w rozdz. IV SIWZ wraz z wartością robót przewidzianych w poszczególnych etapach na podstawie przedstawionej oferty, z zastrzeżeniem, iż wartość robót w 1 etapie nie może przekroczyć 76% ceny oferty. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian terminów przewidzianych w rodz. IV SIWZ jak również informacji zawartych w pkt. 6 powyżej dotyczących wartości maksymalnej robót w etapie 1, z uwagi na warunki umowy o dofinansowanie. 8. Zamawiający przewiduje odbiór częściowy po wykonaniu etapu 1 oraz odbiór końcowy po wykonaniu etapu 2 tj. całości robót.

II.5) Główny kod CPV: 45112720-8

Dodatkowe kody CPV:

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)

Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

lub dniach:
lub data rozpoczęcia:
lub zakończenia:

Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-03-16

II.9) Informacje dodatkowe:

2) Data zakończenia: ostateczny termin zakończenia robót ustala się na dzień 16.03.2018r. przy czym termin zakończenia 1 etapu na dzień 14 listopada 2017r. natomiast 2 etapu na dzień 16 marca 2018r.

SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 SIWZ).

Informacje dodatkowe:


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 SIWZ).

Informacje dodatkowe


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:
 Doświadczenie zawodowe Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -€“ w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. robotę budowlaną w zakresie budowy, remontu boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej. Zamawiający uzna spełnienie warunku dotyczącego ostatnich pięciu lat, jeżeli Wykonawca wykaże termin prawidłowo zakończonych prac mieszczący się w przedziale do 5 lat wstecz od daty terminu składania ofert. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 SIWZ), oraz dokumentów określonych w rozdz. VII. ust. 1 pkt. 2.  Kadra techniczna Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w swojej branży od dnia uzyskania uprawnień. W przypadku składania ofert na więcej niż 1 część zamówienia, Wykonawca może dysponować 1 kierownikiem budowy. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów określonych w rozdz. VII. ust. 1 pkt 3

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; UWAGA! WYKONAWCA PRZYSTĘPUJĄCY DO POSTĘPOWANIA SKŁADA JEDYNIE DOKUMENTY WSKAZANE W ROZDZ. VII UST 1 PKT 1), ROZDZ. VII UST. 2 PKT 1). POZOSTAŁE DOKUMENTY DOTYCZĄCE SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA SKŁADA NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO JEDYNIE WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA ZOSTANIE OCENIONA NAJWYŻEJ. 3. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie ma być przekazane zamawiającemu w oryginale, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp -€“ wzór oświadczenia stanowi zał. nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ na etapie składania ofert Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku, do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -€“ w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -€“ inne dokumenty; 3) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 4) Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty, ale tylko wtedy, jeżeli jego treść będzie pokrywać się z treścią formularzy wzorcowych. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik a upoważnienie nie wynika z dokumentacji rejestrowej. e) Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy). f) Uproszczony kosztorys ofertowy, opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ zawierający wycenę wszystkich pozycji z podaniem cen jednostkowych, g) Potwierdzenie wpłaty wadium (jeżeli zostało wniesione w sposób inny niż w pieniądzu)

SEKCJA IV:
PROCEDURA


IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak

Informacja na temat wadium

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium do każdej części zamówienia osobno przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium ustala się na kwotę: a) Część nr 1 zmówienia 3 000,00 zł b) Część nr 2 zmówienia 3 000,00 zł c) Część nr 3 zmówienia 3 000,00 zł d) Część nr 4 zmówienia 3 000,00 zł 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu ( należy wnieść przelewem na konto nr 40945300090030030000260006 Bank Spółdzielczy Brzesko O/Dębno z adnotacją "wadium na zadanie pn.: Rewitalizacji boisk przyszkolnych w Gminie Dębno -€“ część nr -€Ś.. " Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b) Gwarancjach bankowych; c) Gwarancjach ubezpieczeniowych; d) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w innych dopuszczonych przez zamawiającego formach należy załączyć w formie oryginału do złożonej oferty. 5. Za datę wniesienia Wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływy pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. W zakresie wadium zastosowanie ma ustawa Pzp. 7. Wykonawca, wpłacając wadium w formie pieniądza, podaje numer rachunku, na jaki Zamawiający winien zwrócić wadium. 8. Jeżeli Wykonawca nie wpłaci wymaganego wadium, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b. 9. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. 10. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. 11. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie

Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców

Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:


W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:

Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja20,00
doświadczenie20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji:

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe



IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:



IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:



IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:

Data: , Godzina:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:



IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

1. Wybrany w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy zgodnie z jej wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, która może nastąpić w formie aneksu pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach: 1) okoliczności skutkujące koniecznością zmiany terminu umowy, takie jak: a) konieczność wykonania robót zamiennych, wobec robót określonych w dokumentacji projektowej, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, b) wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób, c) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania decyzji, zgód lub innych dokumentów, które te przepisy narzucają, d) następstw działania organów administracji, e) wystąpienie innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac (np. brak możliwości dojazdu na teren prowadzenia robót, protesty mieszkańców itp.), 2) okoliczności skutkujące zmianą ceny ofertowej a tym samym wartości umowy tj.: f) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji zamówienia, g) w przypadku wystąpienia robót zamiennych, których rozliczenie zostało opisane w § 8 niniejszej umowy; 3) jeśli nastąpi zmiana rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w § 6 ust. 3. 4) Zmiany sposobu spełnienia świadczenia: a) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście; 5) Zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie; 2. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 3. Zmiana danych adresowych i osób odpowiedzialnych za kontakty stron osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia nie stanowi zmiany umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2017-10-09, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL

IV.6.3) Termin związania ofertą:

do
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Remont Boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Woli Dębińskiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: a. Roboty rozbiórkowe i demontażowe, b. Przygotowanie nawierzchni oraz wykonanie nawierzchni poliuretanowej, c. Dostawa oraz montaż wyposażenia sportowego ( boisko do koszykówki polowej mocowanej w tulejach, boisko do siatkówki polowej aluminiowej, boisko do tenisa ziemnego, boisko do piłki ręcznej ), d. Wykonanie siatki ochronnej na boiska / piłkochwyty / Szczegółowy zakres oraz opis robót stanowią załączniki nr11, 12 oraz 13 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112720-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-16
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja20,00
doświadczenie20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:2) Data zakończenia: ostateczny termin zakończenia robót ustala się na dzień 16.03.2018r. przy czym termin zakończenia 1 etapu na dzień 14 listopada 2017r. natomiast 2 etapu na dzień 16 marca 2018r.

Część nr: 2Nazwa: Remont Boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Niedźwiedzy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: a. Roboty rozbiórkowe i demontażowe, b. Wykonanie ogrodzenia z siatki, c. Przygotowanie nawierzchni oraz wykonanie nawierzchni poliuretanowej, d. Dostawa oraz montaż wyposażenia sportowego ( boisko do koszykówki polowej mocowanej w tulejach, boisko do siatkówki polowej aluminiowej, boisko do tenisa ziemnego, boisko do piłki ręcznej ), e. Wykonanie siatki ochronnej na boiska / piłkochwyty /. Szczegółowy zakres oraz opis robót stanowią załączniki nr11, 12 oraz 13 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112720-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-16
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja20,00
doświadczenie20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:2) Data zakończenia: ostateczny termin zakończenia robót ustala się na dzień 16.03.2018r. przy czym termin zakończenia 1 etapu na dzień 14 listopada 2017r. natomiast 2 etapu na dzień 16 marca 2018r.

Część nr: 3Nazwa: Remont Boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Łoniowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: a. Roboty rozbiórkowe i demontażowe, b. Wykonanie ogrodzenia z siatki, c. Przygotowanie nawierzchni oraz wykonanie nawierzchni poliuretanowej, d. Dostawa oraz montaż wyposażenia sportowego ( boisko do koszykówki polowej mocowanej w tulejach, boisko do siatkówki polowej aluminiowej, boisko do tenisa ziemnego, boisko do piłki ręcznej ), e. Wykonanie siatki ochronnej na boiska / piłkochwyty /. Szczegółowy zakres oraz opis robót stanowią załączniki nr11, 12 oraz 13 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112720-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-16
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja20,00
doświadczenie20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:2) Data zakończenia: ostateczny termin zakończenia robót ustala się na dzień 16.03.2018r. przy czym termin zakończenia 1 etapu na dzień 14 listopada 2017r. natomiast 2 etapu na dzień 16 marca 2018r.

Część nr: 4Nazwa: Remont Boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Jaworsku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: a. Roboty rozbiórkowe i demontażowe, b. Ułożenie drenażu, c. Przygotowanie nawierzchni oraz wykonanie nawierzchni poliuretanowej, d. Dostawa oraz montaż wyposażenia sportowego ( boisko do koszykówki polowej mocowanej w tulejach, boisko do siatkówki polowej aluminiowej, boisko do tenisa ziemnego, boisko do piłki ręcznej ), e. Wykonanie siatki ochronnej na boiska / piłkochwyty /. Szczegółowy zakres oraz opis robót stanowią załączniki nr11, 12 oraz 13 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112027-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-16
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja20,00
doświadzenie20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:2) Data zakończenia: ostateczny termin zakończenia robót ustala się na dzień 16.03.2018r. przy czym termin zakończenia 1 etapu na dzień 14 listopada 2017r. natomiast 2 etapu na dzień 16 marca 2018r.


POLECAMY:
OSTATNIO DODANE
21.05.2020
Przedsiębiorstwo Handlowo U...

Zastanawiasz się, czy warto zdecydować się na montaż paneli fotowoltaicznych? Ile to wszystko kosztuje najłatwiejszym sposobem na to, ż...

śląskie
Budownictwo ekologiczne
21.05.2020
Edmar Edward Feński

Firma EDMAR proponuję docieplenie poddasza poliuretanową pianą otwartokomorową. Pracujemy na sprawdzonych pianach Amerykańskich oraz ...

mazowieckie
Ocieplanie budonków
18.05.2020
Grupa Proeko Sp. z o.o.

Jesteśmy wyjątkową firmą, która stworzyła autorską, innowacyjną a przede wszystkim pro-gospodarczą technologię budowy domów ekologiczny...

małopolskie
Domy drewniane
17.05.2020
DK Plastic Adrian Dziedzic

DK IZOLACJE. Ocieplenia pianą PUR. Nasze działania opierają się na jasnych zasadach, które budują silną markę i pozycję lidera w br...

kujawsko-pomorskie
Ocieplanie budonków